Спортската арена „Улкер“, во округот Шишли во Истанбул, е првокласен објект на раскрсницата на спортот и архитектурата, урбаното планирање и забавата.
Отворена во 2012 година, таа е јаглеродно неутрална арена која има повеќе од 21.000 места со добра видливост, од кои 15.000 би можеле да бидат покриени со настрешница доколку врне дожд. Овие понуди не се еднакви; различни делови од арената овозможуваат различни видови искуства.
Конечно, условите за семејната зона не се измама; тие навистина овозможуваат прифатлива цена, а исто така добро нудат мени кое веројатно нема да предизвика срцева аритмија кај потрошувачите, млади и стари.
Доброто место ќе ѝ овозможи на публиката да ја анализира играта, да ги разликува офанзивните потези од дефанзивните ротации. За тоа, блиското место покрај теренот е премиум. За оние кои сакаат да бидат блиску, но не премногу блиску, искуството на средно ниво исто така нуди добра видливост зголемена со видео екрани со висока дефиниција.
За оние кои бараат најдобра понуда, седиштето на горното ниво останува доволно високо за публиката да може да ги гледа натпреварите без да го витка вратот или да го губи видното поле. Платформата на Тикомо им овозможува на корисниците да избираат седишта со интерактивна мапа која го визуелизира погледот од кое било дадено седиште, ги споредува нивоата на цени и прикажува рецензии од други корисници за видното поле и удобноста.
Билетите се автентицираат пред да бидат понудени на продажба. Тој процес започнува со внесување на QR-кодот на билетот. Кодот е добар за две работи. Прво, тој овозможува билетот лесно да се препознае и евидентира со помош на блокчејнот за билети. Второ, автентикацијата всушност помага да се спречи измама. Откако веродостоен билет е понуден на продажба, купувачот е заштитен од измама.
Euroleague
24.10.2025 г.: Anadolu Efes SK vs Fenerbahçe Basketball Euroleague Билети
30.10.2025 г.: Real Madrid Baloncesto vs Fenerbahçe Basketball Euroleague Билети
6.11.2025 г.: Fenerbahçe Basketball vs LDLC ASVEL Euroleague Билети
21.11.2025 г.: KK Partizan NIS vs Fenerbahçe Basketball Euroleague Билети
28.12.2025 г.: Valencia Basket Club vs Fenerbahçe Basketball Euroleague Билети
Спортската арена „Улкер“, во округот Шишли во Истанбул, е првокласен објект на раскрсницата на спортот и архитектурата, урбаното планирање и забавата. Отворена во 2012 година, таа е јаглеродно неутрална арена која има повеќе од 21.000 места со добра видливост, од кои 15.000 би можеле да бидат покриени со настрешница доколку врне дожд.
Доброто место ќе ѝ овозможи на публиката да ја анализира играта, да ги разликува офанзивните потези од дефанзивните ротации. За тоа, блиското место покрај теренот е премиум. За оние кои сакаат да бидат блиску, но не премногу блиску, искуството на средно ниво исто така нуди добра видливост зголемена со видео екрани со висока дефиниција. За оние кои бараат најдобра понуда, седиштето на горното ниво останува доволно високо за публиката да може да ги гледа натпреварите без да го витка вратот или да го губи видното поле.
Најефикасната рута вклучува возење со метро до станицата Гајретепе, а потоа поврзување со друг превоз што ќе ве однесе до арената. Од Гајретепе, можете да земете автобус што ќе ве спушти на околу три минути пешачење до главниот влез на арената. За оние кои претпочитаат копнен превоз, градската автобуска линија IETT 73 сообраќа директно до терминалот за автобуси во непосредна близина на арената, нудејќи исплатлива алтернатива за оние кои живеат во предградијата. Друг начин да стигнете до арената е да пешачите или да возите велосипед до нејзиниот посветен плоштад, кој има станици за изнајмување велосипеди. Истанбул го поттикнува овој начин на патување со пешаци и велосипедисти како начин да се скратат патувањата и да се намали сообраќајот на возила колку поблиску се доближувате до арената.
Билетите се автентицираат пред да бидат понудени на продажба. Тој процес започнува со внесување на QR-кодот на билетот. Кодот е добар за две работи. Прво, тој овозможува билетот лесно да се препознае и евидентира со помош на блокчејнот за билети. Второ, автентикацијата всушност помага да се спречи измама. Откако веродостоен билет е понуден на продажба, купувачот е заштитен од измама.
Се разбира, Тикомо не е единствената компанија која била на удар на таа загриженост. Шпанскиот клуб ФК Барселона слично најави намера да користи дигитални платформи за да ги реши своите продажби на билети. Од сезоната 2020-21, Кошаркарскиот клуб Фенербахче го користи TikTok за истата цел. Оваа година е прва во која програмата досега го отклучи потенцијалот што доаѓа од здружувањето со партнерска организација во оваа арена.
Билетите се автентицираат пред да бидат понудени на продажба. Тој процес започнува со внесување на QR-кодот на билетот. Кодот е добар за две работи. Прво, тој овозможува билетот лесно да се препознае и евидентира со помош на блокчејнот за билети. Второ, автентикацијата всушност помага да се спречи измама.
Спектарот на начини на плаќање што ги поддржува платформата е импресивен. Ова ги вклучува потрадиционалните начини на директни кредитни и дебитни картички и опцијата за банкарски трансфер, но и современите методи за дигитално плаќање како Apple Pay и Google Pay. За оние кои прават поголеми купувања, а за жал се на погрешна страна на барањето за 2FA, ова главно влијае на две групи корисници. Прво, поради природата на настанот на кој присуствуваат, навивачите на Фенербахче кои бараат билети за високопрофилни натпревари од Евролигата. Ова се видови настани каде што обично се забележува значително зголемување на цените во периодот од 48 часа по објавувањето на билетите. Друга група се навивачите кои сакаат да ги купат најпосакуваните билети по која било цена, оние што седат во „Клуб ниво“ или „Корт Сајд“ во арената, и кои навистина треба да ги купат овие билети во првите 24 часа од нивното објавување, кога достапноста е сè уште пристојна, а цените за препродажба се минимални.
Добијте ги билетите за Фенербахче кои ги сакате електронски за итно задоволство, или нека ви бидат испратени преку курир за поперсонален пристап. Користете ги иконите што го придружуваат секој чекор за помош специфична за контекстот, која води до детални написи што му се потребни на секој прв купувач за да се снајде во нов систем. Иконите се дел од дизајн што одржува конзистентен модел на достапност низ сајтовите: еве како можете да добиете помош овде. А ако претпочитате да не ги користите иконите за помош, слободно консултирајте се со најблискиот пријател додека се справувате со нешто што е целосно во опсегот на први искуства со кои секој може да се поврзе.
За оние кои вршат поголеми купувања, за жал на погрешната страна од барањето за 2ФА, ова главно влијае на две групи корисници. Прво, според природата на настанот на кој присуствуваат, навивачите на Фенербахче кои бараат билети за високопрофилни натпревари од Евролигата. Ова се видовите настани кои обично бележат значително зголемување на цената во периодот од 48 часа по пуштањето на билетите. Друга група се навивачите кои сакаат да ги купат најпосакуваните билети по која било цена, оние што се наоѓаат во арената на „Клупско ниво“ или „Покрај теренот“, и кои навистина треба да ги купат овие билети во првите 24 часа од нивното пуштање, кога достапноста е сè уште пристојна, а цените за препродажба се минимални. Предупредувањата за предпродажба од Ticomo им овозможуваат на корисниците да се претплатат на известувања по е-пошта кои се совпаѓаат со времето на продажбата на билети поврзани со распоредот на клубот.
Се разбира, Тикомо не е единствената компанија која била на удар на таа загриженост. Шпанскиот клуб ФК Барселона слично најави намера да користи дигитални платформи за да ги реши своите продажби на билети. Од сезоната 2020-21, Кошаркарскиот клуб Фенербахче го користи TikTok за истата цел. Оваа година е прва во која програмата досега го отклучи потенцијалот што доаѓа од здружувањето со партнерска организација во оваа арена.
Добијте ги билетите за кошаркарскиот клуб Фенербаче што ги сакате електронски за итно задоволство, или нека ви бидат испратени преку курир за поперсонален пристап. Спектарот на начини на плаќање што ги поддржува платформата е импресивен. Ова ги вклучува потрадиционалните начини на директни кредитни и дебитни картички, и опцијата за банкарски трансфер, но и современите методи за дигитално плаќање како Apple Pay и Google Pay. Билетите се автентицираат пред да бидат понудени на продажба. Тој процес започнува со внесување на QR-кодот на билетот, што овозможува билетот да се препознае и евидентира со помош на блокчејнот за билети и помага да се спречи измама.
Ова се видови настани каде што обично се забележува значително зголемување на цените во периодот од 48 часа по објавувањето на билетите. Навивачите кои бараат најпосакуваните билети по која било цена, оние што седат во арената на „Клупско ниво“ или „Корт Сајд“, навистина треба да ги купат овие билети во првите 24 часа од нивното објавување, кога достапноста е сè уште пристојна, а цените за препродажба се минимални.
Спортската арена „Улкер“, во округот Шишли во Истанбул, е првокласен објект на раскрсницата на спортот и архитектурата, урбаното планирање и забавата. Најефикасната рута вклучува возење со метро до станицата Гајретепе, а потоа поврзување со друг превоз што ќе ве однесе до арената.
Апсолутно. Иако членството во официјалниот навивачки клуб на Фенербахче нуди одредени поволности – како можност за купување билети за натпревари со голема побарувачка пред да бидат пуштени во продажба за пошироката јавност – пазарот од кој ги купив моите билети им овозможува дури и на не-членови да купуваат билети за сите настани што ги нудат. Тоа значи дека можете да купите билети за влез во арената за сите настани на Фенер, без разлика дали сте член или не. Она што навистина е важно, во однос на валидноста, е од каде ги добивате билетите и процесите преку кои се добиени. Ticomo, платформата што ја користев, има процес на верификација што гарантира дека секој влезен билет е автентичен и валиден, без разлика каква е вашата членска состојба.
Но, што ако вашето членство не ви обезбеди билети за никакви настани некако, бидејќи сите беа распродадени? Тогаш, што ако сакате искуство што ќе ве однесе подлабоко во котлето на исчекување богато со жолта/темносина боја, а тоа е домашен кошаркарски натпревар? Купувањето билет за гледање на Фенербахче преку Ticomo е инвестиција во култот на кошарката што ја зафати Турција во последните две децении. Тоа е исто така купување на речиси загарантирано возбудливо спортско искуство во објект кој е многу добро дизајниран за такви настани.