Доколку сакате да видите еден од највлијателните состави во рок музиката, треба да планирате однапред. Не само што треба да ја цените длабоката, богата „звучна архитектура“ што Џош Хом и неговите колеги од бендот ја изградија во текот на речиси три децении, туку исто така треба да знаете дека турнејата „Catacombs Tour“ е веројатно вашата последна шанса да го видите бендот на интимни места во догледна иднина. Имате среќа: тоа е она што го ветува овој сегмент од нивната турнеја, по настапите на поголеми простори и стадиони на претходните турнеи. Со тоа кажано, „Catacombs“ турнејата не е помалку возбудлива или тешка. Што се однесува до стадионите? Тие се сосема друг разговор. На претстојниот дел од турнејата, Хом и компанија ќе настапуваат на неколку иконски места, вклучувајќи ги можеби најголемите објекти во Европа, како и ќе се појават како хедлајнери на неколку големи музички фестивали. Самото име на турнејата потсетува на моќниот интензитет на нивните рани сесии, отсвирени под земја во пустината. Импликацијата е дека бендот ќе изведе голем број многу длабоки песни – материјал што кога се свири прави публиката да се чувствува како да е дел од нешто посебно, како навистина да го познава и сака овој бенд. Повеќе од тоа, името на турнејата сугерира дека треба да се очекува изведба со наративни лакови и импровизација наместо добро подмачкана машина што свири исто нешто секоја вечер (сп. Брус Спрингстин и E Street Band). И тоа е вистина! Навистина, потивка и поинтимна изведба од QOTSA. Но сериозно, пријатели, очекувајте извонредно, наративно искуство наместо кохезивен сет-лист што навестува големи тематски моменти во текот на циклусот на песни, ја користи светлосната сценографија до максимум и ја задржува локалната пустинска долина како звучна позадина на сè внатре во местото (така вели Don't Fear The Reaper). Типично, најантемиските материјали се прикажани во бисерите на бендот; тие ги изведуваат со таков интензитет што би можеле да исцедите влажна крпа за молитва. Делови од таков материјал на овој концерт речиси го прават посетителот на концертот да се чувствува како да знае иницијален извик на тајно друштво. А ова кажува нешто, со оглед на тоа што првите 2/3 од концертот веќе ви зуеја ушите и вашиот премногу возбуден, можеби дури и малку збунет мозок, се обидуваше да го процесира она што сега е „снимање во живо“ на најновиот албум на QOTSA. Ова исто така кажува нешто со оглед на многу прецизната музичка изведба која послужила во првиот дел од концертот како не толку тајна иницијација за публиката. Слушањето на QOTSA во живо сега значи знаење дека публиката е дел од нешто толку здраво како искуство со хард рок музика. Сепак, искуството на концертот е секогаш толку променливо поради различните пристапи на уметниците кон изведувањето „во живо на концерт“. Дури и со сè што е познато и може да се очекува, секогаш е присутно уште едно прашање, нешто како „Што е следно?“.
Купувањето на секундарниот пазар на билети бара внимание, но платформата Ticombo ги отфрла грижите на купувачите вообичаени за овој пазар. Секој оглас е темелно проверен, така што единствено за што купувачите треба да се грижат е да стигнат до настапот. За разлика од многумина поврзани со овој пазар, ние сме вистински фанови кои сакаат да создадат вистински врски. Не ни треба да ги надувуваме цените и да профитираме од туѓата љубов кон доживувањето на музика во живо. Ние ви стоиме на располагање кога станува збор за обезбедување на билетот, и сме со вас сè до влезот на местото на настанот.
Во случај на два секогаш добредојдени настапи на Queens of the Stone Age, ви гарантираме дека вашиот билет е безбеден. А ако сакате да прочитате повеќе за бендот, ја имаме поврзано нивната Википедија страница во насловот. Пред да замине, поранешниот тапанар Џои Кастиљо беше клучен играч за бендот, придонесувајќи за неколку од нивните најважни албуми. Со текот на годините, голем број други соработници ги збогатија нивните снимки. Ова променливо членство може да сугерира чувство на нестабилност, но всушност, тоа го зајакнува идентитетот на бендот, со визијата на Хом како константа во равенката. Секој пат кога ќе донесат нов член, бендот добива малку нова текстура, додека сè уште останува, па, бендот. Тоа што го направија ја надминува едноставната и премногу честа задача само „да не станат носталгичен акт“. Тие напредуваат, одржувајќи релевантност, и тоа го прават со интегритет. Тие не прават компромиси заради бесплатен ручек или не се заплеткуваат во бескрајно вежбање на минати слави. Слушањето на албумите не е исто како одење на забар. Повеќе е како да ве заведува многу привлечен, малку злобен вампир. Концептот на албумот да се возат низ пустински радио станици додаде наративен елемент, додека кога Грол дојде да сними некои гостински тапани, тоа беше убаво и помогна да се нагласат веќе солидните песни. Сепак, би сакал повеќе од мрачната, морничава атмосфера што „Era Vulgaris“ ја има на неколку траки расфрлени низ „Lullabies to Paralyze“ бидејќи тоа навистина го истакна тој албум во оваа група на инаку слични записи. Сепак, франшизните траки како „Little Sister“ и „In My Head“ во „Lullabies“ се одлични, прекрасни траки кои исто така служат како влезни точки во суштина секој друг албум на Queens of the Stone Age. Тие се звучно карактеристични, но исто така опфаќаат голем дел од она што ја прави разновидноста заштитен знак на QOTSA низ целиот нивен опус.
Фокусирањето на претстојниот концерт наместо на безбедноста на плаќањето е она што го овозможува оваа безбедносна рамка. Плаќањето за билети за Queens Of The Stone Age чини пари. Начините на плаќање се исто толку разновидни колку и публиката што ја привлекува групата. Прифатени се Visa, MasterCard, American Express и Discover, плус неколку методи на плаќање кои веќе не се многу вообичаени – тие вклучуваат испраќање чек по пошта или плаќање преку телефон. Но, двата главни алтернативни методи се PayPal (за оние кои претпочитаат да не ја даваат својата кредитна картичка директно) и користење готовина на едно од неколку физички локации. Следењето на основниот процес на купување исто така нуди можност за повторна евалуација на вашата набавка. Гледањето на вкупната цена на екранот со додадена такса за погодност може да предизвика преиспитување и да поттикне откажување. Но, ако нарачката наместо тоа го следи патот на е-билети од страница до мобилен уред, со додаден трошок за печатење дома, некој би можел да биде во искушение да не го користи тоа и со тоа да заштеди бензин и мастило за печатење. Алтернативно, некој би можел едноставно да заштеди и да погледне друг настап ако патот на нарачката за физички билет изгледа премногу долг, со премногу шанси за повторна евалуација и откажување на нарачката по патот.
13.7.2026 г.: System Of A Down Билети
4.7.2026 г.: System Of A Down Билети
18.7.2026 г.: System Of A Down Билети
19.7.2026 г.: System Of A Down Билети
29.6.2026 г.: System Of A Down Билети
10.7.2026 г.: System Of A Down Билети
6.7.2026 г.: System Of A Down Билети
8.7.2026 г.: System Of A Down Билети
22.11.2025 г.: Queens of the Stone Age Билети
2.7.2026 г.: System Of A Down Билети
Tottenham Hotspur Stadium Билети
Ippodromo Snai La Maura Билети
OPEN AIR PARK DÜSSELDORF Билети
Saenger Theatre New Orleans Билети
Florence and the Machine Билети
Rainbow Kitten Surprise Билети
Electric Light Orchestra Билети
Nick Cave & The Bad Seeds Билети
Најзначајниот неодамнешен развој е најавата за стадионска турнеја во 2026 година со Foo Fighters, која го носи бендот на сосема ново ниво од интимните места на турнејата Catacombs. Ова спарување има целосна смисла, со оглед на тоа што Хом и Грол се пријатели повеќе од 20 години, а тапанањето на Грол на Songs for the Deaf помогна да се дефинира моќниот звук на тој албум. Деталите за рутата на стадионите допрва ќе пристигнат, но места како Olympiastadion Berlin и PGE Narodowy укажуваат дека тие целат кон прилично гигантски простори.
Нема вести за нов албум, но судејќи според досегашните обрасци, бендот веројатно работи на нов материјал што ќе го објави во не толку далечна иднина. Типично за нивниот процес, бендот посветува време на пишување и развивање нов материјал во концентрирани сесии пред да објави албум. Тивкиот период по турнејата Catacombs веројатно значи дека тие се во средина на таков вид концентрирана работа. Постојат неколку фактори кои придонесуваат за цената на билетот, вклучувајќи ја големината на местото, локацијата на седиштето и побарувачката. Театралните изведби на Catacombs Tour, на пример, се по ценени многу различно од настапите на стадионите. Сепак, дури и во рамките на истиот сегмент од турнејата, шемите за продажба на билети можат да бидат прилично тешко разбирливи. На пример, зошто билет за театар на турнеја во Европа би чинел повеќе од билет за стадион во Северна Америка? Овој пазар е вашата можност да ги видите овие разлики во цените (или не) и да донесете одлуки врз основа на вашите сопствени критериуми. Овде нема ВИП пропусници; само многу можности да го видите „First It Giveth“ во живо во различни контексти. На многу други важни места, нивните турнеи ги носат на широк спектар на локации. Специфичните детали за тоа каде турнеите се достапни преку соодветни најави откако ќе започнат турнеите.