Добитникката на Греми награди тргнува на светска турнеја која ветува редефинирање на концертното искуство. Нејзината светска турнеја „Ma Vie“, која трае до 2026 година, ги носи нејзините револуционерни изведби кои го разбиваат жанрот низ четири континенти. Ова е интензивно личен проект за Doja Cat — голем потфат што претставува значајно поглавје во наративот за нејзиниот уметнички развој. За да ги видите емисиите, ќе треба да преземете одредена логистичка гимнастика; препродажбите се претежно завршени, а побарувачката останува висока.
Светската турнеја застанува на големите пазари во Северна Америка, речиси од брег до брег, пред да се упати кон Европа. Накратко застанува во азиско-пацифичкиот регион, каде Doja Cat има огромен број следбеници. Потоа, турнејата се враќа за да заврши во местото што го знаете. Сè на сè, емисиите се изведуваат на голем број различни места — од интимни театри до огромни арени; од величествени амфитеатри на отворено до загушливи новинарски корпорации. И потоа тука се различните визуелни и акустични елементи што таа и нејзината продукциска екипа ги избраа за да го подобрат искуството: концертите во разновидни простори достојни за концерти барем изгледаат и звучат исто толку добро како што прават емисиите во повеќето концертни филмови.
Тоа е сетивно искуство, кое го комбинира привлечноста на хип-хопот со еден вид театарска и визуелна уметност што може да се поврзе со екстравагантни поп-спектакли. Денешната концертна листа на песни се менува помеѓу високоенергични химни и поедноставени акустични изведби, давајќи му на разновидниот глас на Doja целосен опсег на изразување. Нејзините концерти се дефинирани со нивната безгранична креативност, како во визуелна смисла, така и во начинот на кој уметничката и нејзината група вешти танчери раскажуваат приказна преку змиско низа од постојано изненадувачки пресврти. Оние кои можат да си дозволат ВИП влез се префрлаат на интимни средби со уметничката, додека остатокот од публиката може да ужива во истото заедничко чувство на еуфорија до крајот на шоуто.
Идните фанови кои слушаат снимен настап дома (можеби го гледаат во видео формат) имаат уште една можност да видат и слушнат како е да се биде во присуство на овој единствен уметник. Посетителите на концерти често забележуваат дека изведбите во живо значително се разликуваат од она што го слушаат на радио или на нивните ЦД-а.
ВИП-пакетите што вклучуваат пристап за средба и поздравување, ексклузивна стока и премиум седишта носат многу повисоки цени бидејќи нудат различно ниво на искуство; тоа е начин за уметниците да додадат нивоа на нивната понуда на производи, исто како што би можел да направи кој било друг бизнис со нудење низа опции за клиентите. Во однос на пазарната динамика — каде е лоцирана некоја личност — тие доста флуктуираат. Ако купувате билет за шоу во Њујорк или Лос Анџелес, веројатно ќе платите повеќе. Цените на премиум билетите се зголемуваат со законот на понуда и побарувачка, особено кога понудата е толку ограничена како што е на многу барана турнеја како оваа. А кога фановите можат да посегнат само за начин да го видат својот омилен уметник, ќе платат многу за тоа.
Тимот што ги следи испораките е тимот за поддршка на клиентите. Тие имаат остро око на она што оди кај клиентот и што се враќа, и се грижат за сите дефекти што може да доведат до тоа некој да добие нешто различно од она што го нарачал или со доцнење.
Нејзините рани години беа обележани со многу самонасочувачки музички експериментирања, поставувајќи домашни песни на SoundCloud додека развиваше карактеристичен естетски речник. Овој „направи сам“ дух продолжи дури и откако постигна комерцијален успех.
На 27 февруари 2019 година, песната „Say So“ беше само навестување, првпат појавувајќи се на платформата за социјални медиуми TikTok. До крајот на таа година, таа постигна прилично неверојатна пресвртница: 482 милиони слушања на сите популарни стриминг платформи; не е мал подвиг. Но, она што се чини дека ја разликува Doja од многумина кои постигнуваат вирусен успех е нејзината уметничка еволуција. Таа измеша малку поп, малку хип-хоп и некои големи делови на андерграунд музика за да формира хибриден звук кој има голема општа привлечност. Нејзиниот таен сос, како што е, се чини дека е нејзината нескротлива уметничка чудност, која таа ја обликува во секакви интересни форми.
Доџа Кет се појави на светската сцена во 2018 година со деби што ги отелотвори основните елементи што ја дефинираа нејзината подоцнежна работа: вртоглава низа музички влијанија, прифаќање на смислата за хумор на интернетот и чуден, но ефикасен начин на поврзување со нејзината публика. „Mooo!“ беше нејзино средство за создавање вирусна содржина, но песните на тој албум ги покажаа нејзините продукциски вештини во различни стилови. Комерцијално, Доџа Кет не одеше лошо. Дури подоцна во ретроспектива - не долго потоа, исто така - луѓето почнаа да сфаќаат колку е значаен „Amala“ за патот што Доџа Кет ќе го избере во изразувањето на нејзината личност на чудност и вештина.
Преземањето на таков уметнички ризик, со јасно разбирање дека некој може да ги отуѓи фановите, зборува за посветеноста на уметникот на еволуцијата. Тоа е залог за раст и промена. Не изненадувачки, кога некој го прави тоа, раните критики се мешани. Некои гледаат храбар нов правец; други жалат за напуштеното, подостапно минато. Она што не може да се дебатира, сепак, е дека без оглед на комерцијалната траекторија, албумот е критична пресвртница во кариерата на еден уметник: дали ќе се предадеш на она што е безбедно и лесно, или ќе одиш напред во непознатото, чисто заради уметноста, со комплетиран производ што никаков број маркетинг состаноци не можеле да го предвидат?
Кога е вистинското време за купување билети за шоу на Doja Cat? Тоа може значително да влијае на цените што ги плаќате и дали воопшто ќе го добиете билетот, особено на секундарниот пазар. Експертите од индустријата открија кое е оптималното време за купување билети за концерти и изведби, без разлика дали станува збор за Doja Cat или некој друг. Тој временски прозорец е околу 15 минути пред претпродажбата на настанот. Тие велат дека продавачите ги нудат своите производи, но сè уште не се премногу панични околу непродадениот билет, и сметаат дека сè уште има добар избор и цена што сè уште не е подигната од недостиг.
Можеби немате членство во фан клуб што ви овозможува пристап до претпродажбата, но сепак, сето ова е добро да се знае и да се комбинира со некои други тактики, и двете може да ви заштедат пари или да ви помогнат да не бидете целосно без среќа во случај да се случи концерт и да сфатите дека вашиот билет за Doja Cat бил најдобро потрошените пари цела година.
И покрај периодот на интензивна подготовка за турнеја, студиските сесии продолжуваат, што покажува дека нова музика може да се појави за време на турнејата или веднаш по неа. Најновите гласини за соработка сугерираат дека Doja Cat работи со некои од најголемите имиња во бизнисот - и етаблирани легенди и уметници во подем. Сепак, засега ова остануваат шпекулации.
Експертите од индустријата со право забележуваат дека таа е главна сила што ја движи современата култура, водена од младите, во насоката во која оди.