По 20 години, виртуелниот бенд го постигна своето најдлабоко враќање – кое го носат во Велика Британија, Ирска и Европа во 2026 година. И овој пат, на фановите насекаде – на овие сцени и пошироко – им е даден пристап до настан што најверојатно ќе го паметат долго време.
Кога станува збор за перформансите кои го надминуваат жанрот, што можете да ги очекувате од Gorillaz, сè е дозволено во хип-хоп, рок, даб, и буквално сè што би сакале да ги категоризирате, од основањето на виртуелниот бенд во 2000 година. Може да се каже дека колективот што ги претставуваше овие четири анимирани ликови го претвори секој свој албум во експеримент во живо и сега го подигна ова шоу во живо на нови височини во салите низ цела Велика Британија, Ирска и Европа. Но, без разлика на која жанровска кутија ви е најудобно, ние го нарекуваме ова шоу еден од најфасцинантните настапи во живо на 21-от век. Без разлика дали го паметите бендот по неговиот револуционерен алтернативен хип-хоп звук или едноставно сте љубопитни за најновите светски ритми со кои си играше во неодамнешните албуми, 2026 година ќе додаде уште едно поглавје во оваа исклучителна наратива. Билети за овој настан ќе бидат достапни на 21 ноември 2025 година, во 10 часот наутро. Меѓу потврдените локации каде што можете да го фатите бендот се во BP Pulse Arena, First Direct Arena во Лидс, Utilita Arena Cardiff и Motorpoint Arena Nottingham. Ако живеете во Ирска, можете да ги слушнете во живо во 3Arena во Даблин. Ако одите на Primavera Sound во Барселона следната година, можете да ги фатите и таму, во Parc del Fòrum.
Турнејата „This Is ALIVE!“ ги носи Gorillaz на повеќе места низ Велика Британија, Ирска и Европа во текот на 2026 година. Настапите овозможуваат публиката да доживее комбинација од виртуелно и физичко присуство. Тие се опкружени со огромни проекторски екрани кои ги фрлаат анимираните ликови – „членовите“ на бендот – меѓу нив со виртуелното присуство или физичкото присуство на сцена на уметниците кои ги анимираат ликовите на бендот.
Па, што можете да очекувате од шоуто „This Is ALIVE!“? За почеток, тоа не е типичен концерт. За разлика од другите бендови, местата каде што свири бендот нудат мултимедијално искуство за публиката. И особено е непредвидливо. Бендот е познат по тоа што дозволува гостински изведувачи да го позајмат своето присуство на песните на сцена – истото присуство што гостите изгледа дека го вметнуваат во ритамот.
Без разлика дали е тоа само чистото присуство или нивното виртуелно присуство што зборува преку огромните поставки на огромните места каде што бендот сака да свири, тоа е искуство кое не е само за фановите, туку изгледа дека ги инспирира (а можеби дури и ги плаши) родителите на фановите. Секој настап носи нова форма на познатите песни и му овозможува на бендот да ги изрази интересните насоки во кои еволуирала нивната уметност. Претстојните арена шоуа ветуваат – на препознатлив начин на бендот – многу повеќе од искуството што може да се добие со слушање снимка. Едно цврсто правило што ќе важи: при рекреирање на она што е снимено во студиска снимка на настап во живо, бендот и изведбата ќе ветуваат интензивно искуство за она што песната „значи“ во овој момент. Зошто да одите да видите бенд како настапува во арена? Затоа што ја подигнале и освоиле арената како простор; затоа што арената е, на некој начин, нивна. Таа интимност беше моќен израз на она што властите најмногу сакаа да нè убедат по Rock Werchter минатата година: дека арената може да биде удобно место за љубител на музиката и дека подобрен настап на фестивал исто така може да биде. Оваа врска со удобноста и со личноста на фанот е олеснета со силата на системите за заштита на купувачите и верификација на билети на секундарниот пазар.
Во 1998 година, музичарот Дејмон Албарн и цртачот Џејми Хјулит замислија виртуелен бенд. Ова беше и сатира на формирањето на поп-суперѕвезди и рамка за повисоки амбиции. Концептот: четворица измислени музичари со лажни позадини, кои живеат во лажно студио (Конг), свирејќи лажна музика. Реалноста: нешто сосема чудно и прекрасно.
Првиот албум на Gorillaz (2000) е храбар токму затоа што е трип-хоп настап со хип-хоп претензии кои прават рок настап со панк позирање. Би помислиле дека тоа би била ужасна идеја, но всушност Gorillaz прават неверојатно визуелна музика. Видеата не треба да ја засенат музиката. „Dare“ ги освои брановите додека ја одржуваше уметничката искреност, покажувајќи дека продукцискиот експеримент и поп-дофатот не се меѓусебно исклучувачки.
„Plastic Beach“ го става фокусот на соработката, сега веќе познатата „Пластична“ студиска соработка што се одвиваше за време на создавањето на албумот. Сет-листите од оваа ера зборуваат сами за себе. Сепак, продукцијата на албумот ќе има најсериозно влијание. Слушањето, слушањето за прв пат, е чин што постојано ќе одекнува во нечиј ум.
Одбивањето на проектот да се придржува до еден предвидлив стил или збир на тонови успеа да ги задржи креаторите и публиката ангажирани во бескрајниот чин на реинвенција.
Времето кога билетите се пуштаат во продажба за поединечни концерти варира во зависност од местото и пазарот, но тие датуми обично се објавуваат неколку месеци пред настапот. Настапите и нивните назначени градови-домаќини се објавуваат. Билетите обично се пуштаат во три бранови, со можности за предпродажба за членови на фан-клубови, сопственици на кредитни картички или членови на местото пред јавната продажба. Познавањето на овие прозорци за предпродажба е клучно. Следењето на официјалните социјални медиуми на бендот и првите објави од местото значително ги зголемува шансите за добивање билети за време на овие прозорци по примарна номинална вредност.